Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Monday, 2 February 2015

Selamat Petang ^^

Assalamualaikum semua..

Alhamdulilllah. Hari ni masih berkesempatan berada di atas muka bumi dan berkesempatan juga menjenguk lagi ke sini. Hehe. 

Maaf. Tapi hari ini tiada cerpen baru. Kerana penulis tiada idea nak menyambung akibat assigment yang berlungguk itu. Kahkah. InsyaAllah lepas ni akan diusahakan juga post cerpen baru ke sini. Huhu. Doa-doakanlah ye.

Btw.. Sebenarnya nak promote sikit. Cewah. Bukanlah nak promote sangat tapi saja je nak habaq mai. Ha tudia keluar dah loghat penang dia. Haha.


Look at the picture. Haha. Muka siapa tu. Siapa lagi kalau bukan si penulis ni. Haha. 
Dah lama gila buat. Sekarang ni baru mula aktif balik. Yelah. Semenjak dah ada wifi dekat rumah dan itu pun akak aku ada. Lagi dua bulan dia dah balik ke Tapah so maybe masa tu IG aku kurang aktif balik. Kahkah. 

Jadi.. Siapa yang ada IG kat sini sudi-sudikanlah memfollow. Hehe. Tak paksa cuma nak gtau. Hehe. Mana tahu rindu kan? Ceh! Perasan kau syimah. Haha. 

Btw.. lepas ni maybe ada banyak kekangan masa untuk jenguk ke sini. Tapi selalu aktif dekat wechat dn IG and ws of course. Nak kenal follow la instgaram ni. Hehe. And one more thing... tinggalkanlah komen anda jikalau nak penulis ni follow balik. Or mention dekat IG. Hehe... Sebab si penulis takkan follow sembarangan orang. Takut terfollow benda-benda yg mengarut. Dah trauma. :(

Rasanya sampai situ saja. InsyaAllah.. Lpas ni dekat IG tu jelah tempat si penulis ni luahkan perasaan. Haha. Poyo gila ayat. >_< 

So.. Wassalam..

No comments :

Post a Comment

Popular Posts