Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Friday, 29 March 2013

Excited Plak!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang semua..

Korang !!! Hehe... 
Sebenarnya insan ni tak sabar nak tengok drama malam ni di slot Zehra.

Drama daripada novel ' Sebenarnya Saya Isteri Dia' tu..


Ala..korang mesti tahu kan? 
Excited ni..Hehe..

Tambah-tambah bila tengok iklan tadi..Best!
Tak dapat baca novel tengok pun jadi lah..
Kan? Kan? Kan? 

Dahlah hero dia aku minat..Ceh wah! Ahaha.. 
Meh..Meh..Tengok sikit gambar bawah ni..
Comel kan? 




Dan aku harap cerita ni tak lari daripada cerita dalam novel tu lah.. Amin... ^^

1 comment :

Popular Posts