Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Friday, 15 March 2013

Happy besday for me!!!


Assalamualaikum..

Yeay!! Alhamdulilah. Hari ini genaplah umur aku 17 tahun. Tak sangka cepat sungguh masa berlalu. Dan aku sendiri tk sangka yg tak lama lagi aku akan duduki SPM. Tapi itu semua adalah kenyataan. Hehe..

Di sini aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada kawan-kawan yang wish birthday kat aku. Rasa terharu pun ada sebab mereka ingat. Dan terima kasih khas untuk kawan baik aku Atiqah di atas pemberiannya pada pagi tadi. Special punya hadiah yg aku dapat daripada dia. 

Aku janji aku simpan baik-baik hadiah tu. InsyaAllah juga aku takkan lupakan persahabatan kta ni. Hehe... 

Nama pun dah 17 tahun. Jadi aku kenalah bersikap lebih matang. Ya Tak? Hehe... Aku harap aku dapat buat terbaik dalam SPM nanti. InsyaAllah..

Wassalam.. ^^

2 comments :

Popular Posts