Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Tuesday 10 July 2012

Tuhan Berikan Aku Cinta.

Aslkm...

Tadi tengah2 cari lagu dalam gambar dejavu di kinabalu. Terjumpa lagu ni. TUHAN BERIKAN AKU CINTA. penyanyi dia Ayushita. Best juga lagu ni. Lirik dia pun mendalam. Harap anda terhibur dan hayati lagu ni.


Stop thinking about the past, and dont worry too much about whats going to happen in the future. Your presence is a present, so live for today, and appreciate everyone and everything you have. Stop thinking about what you dont have, what you wish you had, who walked out of your life, and whatever else that falls in that category. Think about what you have, who you have in your life, and how fortunate you are.

 

No comments :

Post a Comment

Popular Posts

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers