Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Wednesday, 20 June 2012

Sedar Atau Tidak


(Kucing pun nak berblog gak)


Anda sedar atau tidak
Bilangan blog makin hari maki bertambah
Aku pun baru perasan
tapi korang aku tak tahulah
mungkin dah lama

Dari setiap pelosok dunia
Blog ni makin bertambah
walaupun blog ni sudah lama
tapi ia tetap berkekalan dan makin ramai menggunakannya
walaupun juga sekarang FB sangat terkenal
tapi blog tetap tidak akan ketinggalan
Kan?Kan?Kan?

Dalam beberapa hari ini aku ada melawat beberapa blog
Dan kebanyakan blog yang aku kunjungi tu
sangat cantik dan tempat mereka postkan atau
luahkan karya sebagai seorang penulis
macam aku..
heheh..

kebanyakanlah aku jumpa macam tu...
kira bagus lah...
mereka boleh kembangkan karya mereka
supaya jadi lebih hebat...

Apa-apa pun blog yang saya kunjungi tu
Memang TERBAIK!!
Bak kata Upin dan Ipin
(Betul...Betul...Betul...)
Heheh...

Jadi teruskan usaha anda..
Caiyok!!Caiyok!!
Fighting!! Fighting!!

Sekian...


No comments :

Post a Comment

Popular Posts