Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Sunday 29 December 2013

E-novel Sesuci Kasihmu dijadikan buku?

Assalamualaikum...



Saya nak tanya sikit. Bagi peminat E-novel Sesuci Kasihmu. Adakah boleh ataupun sesuai tak kalau saya bukukan je enovel ni? Dulu memng saya teringin nak bukukan satu enovel. Tapi masih banyak kekurangan pada diri saya. Penulisan saya masih belum cukup mantap lagi seperti penulis2 lain. Saya juga berterima kasih kepada yg sudi menyokong sya dari awal sampai akhir.

Jadi.. Saya nk minta pendapat korang. Boleh ke saya bukukan enovel ni atau saya patut hentikan je hasrat saya. Sebab saya belum cukup bagus. Saya terima apa saja komen korang. Ia untuk kebaikan diri saya. Saya juga masih perlu fikir masak2 dalam hal ini. Banyak lagi yang perlu saya pelajari.

Saya harap korang boleh tolong saya. Patut atau tak saya teruskan niat saya utk bukukan enovel ni atau pun sambung je dekat sini sampai ending.. Harap dapat balasan dari korang. terima kasih. :)

No comments :

Post a Comment

Popular Posts

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers