Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Tuesday 31 December 2013

Happy New Year 2014

Assalamualaikum






Alhamdulilah. Tahun baru datang lagi. Tahun 2014. Di mana tahun yang bakal mencipta lagi pelbagai kenangan pahit mahupun manis. Aku pun dah makin besar. Bukan makin kecik. Esok aku dah masuk umur 18 tahun bukan pada dasar yg sebenar. 

Aku cuma berharap tahun 2014 adalah tahun yang bakal mencipta kejyaan buat aku. Moga aku akan dapat keputusan yg cemerlang dalm SPM. Ameen....

Aku juga doakan korang agar dapat apa2 impian yg belum dilaksanakan pada tahuun 2013 akan terlaksana pada tahun 2014. Kita sama-sama berdoalah ye.. ^___^

Akhir kata... Tutup buku lama buka buku baru..

Wassalam..

No comments :

Post a Comment

Popular Posts

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers