Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Monday, 19 September 2016

Novel Be My Wife?

Assalamualaikum.

Halo.Halo.Halo. Wah! Lama gila tak jenguk ke sini. Maafin! Aku nak promote sikit. Haha. Memandangkan novel Kau Lelaki Itu dah habis dekat wattpad. Ye! The end dah pun aku buat. Korang je tak pergi baca. Haha. 

So, ada novel kedua. Be My Wife? Baru je lagi. So, siapa yang selalu tertunggu-tunggu hasil dari aku. Bolehlah jenguk ke wattpad. Selepas dapat sambutan dari novel pertama tu. Aku cuba buat novel kedua pula. Harap ada sambutan juga. 

Jadi, kalau nak baca tekan link dekat gambar. Maksud aku gambar dekat sebelah. Belah sisi kanan anda. Aku letak gambar dan kalau nak baca tekan gambar. Kalau nak baca jangan lupa log in wattpad dulu erk? Hehehe. 

Okay. Aku bagi sinopsis untuk korang. 

" Kenapa semua lelaki sama je? Kenapa semua lelaki suka buat aku sengsara macam ni? Aku benci kau! Aku benci!" - Nur Afiqah Insyirah.

" No matter what happen, I will find you back Iqa. Aku takkan lepaskan kau pada lelaki tu. Never!" - Daniel Darwinsyah.

" Kenapa kau perlu hadir dalam hati seorang lelaki ego macam ni? Kenapa? Aku tak boleh benci kau malah aku dah tersuka kau. Cuma, aku tak mampu untuk memiliki kau. Aku rasa aku tak boleh Iqa. Argh! I hate myself!" - Muhammad Syamel Azfar.

Bila hati dah terpaut buat kali kedua. Namun, hatinya bagaikan rela untuk dikecewakan lagi sekali. Perlu ke dia stay untuk pertahakan rasa itu? Atau dia perlu pergi tinggalkan segala rasa itu. Without fighting?

" Afiqah Insyirah. Be my wife?"

Tapi, di saat hatinya sekali lagi ingin melupakan, dia muncul dengan satu kejutan besar. Mampukah dia menerima dan memilih untuk stay?

No comments :

Post a Comment

Popular Posts