Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Sunday 12 June 2016

Akaun Baru ?

Assalamualaikum.

Hai semua. Tak terlambat lagi kot aku nak ucap selamat berpuasa even dah seminggu berlalu. Hehe. Maaflah guys. Dah lama tak jenguk sini dan tiada cerpen baru. Entahlah. Sebab excited puasa habis lupa nak sambung cerpen and story baru. Haha. Okay okay. Sebab ada orang dah tanya, InsyaAllah aku akan cuba siapakan satu cerpen dalam bulan puasa ni. 

By the way. Mesti tertanya-tanya dengan tajuk tu. Account baru? Haha. Bukan apa. Sebenarnay dah dua orang tanya aku. " Akak. Ada wattpad tak?". Mula-mula serius aku blur kot. Ha? Waattpad? Kalau whatsupp aku tahu lah. Haha.

So bermulalah pencarian aku dekat Mr Google. Oh. Rupanya wattpad ni tempat penulis menulis dan pembaca untuk baca. Okay faham. Sorry, aku ketinggalan zaman sikit. Muahahah. So, sebab diorang tanya, aku dengan berbesar hati pun buatlah wattpad ni. Baru je buat tadi. Hahaha. 

Okay. Itulah profile aku. So, sesiapa nak follow dan ikuti perkembangan aku boleh cari guna nama tu. Jangan risau. Aku tak ubah username dan profile aku. Sama je macam dalam blog. 

And aku nak cakap thanks banyak-banyak dekat pembaca setia aku. Yang setia ikuti perkembangan aku. Alhamdulillah, tanpa korang aku takkan sampai ke tahap ini. Terharu sangat. Huhu. Okay terfeeling pula. Haha. 

Tapi... aku takkan post benda yang sama berulang kali. Sekali aku post kat wattpad. Dekt situ je. Kalau dekat blog , blog je. Contoh, aku upload cerita " Eh! Aku benci kau!" dekat wattpad. Tapi dekat blog tidak. Blog cerpen baru pula. So, teruskan lah ikuti perkembangan aku dekat dua-dua web ni. Haha. 

Tu je aku nak cakap. Tak nak bebel. Sebab banyak benda lagi aku perlu siapakn. Terutamanya manuskrip novel aku. Wuarghh! Hilang idea so tak tahu nak sambung. Haha. Okay guys. Bye. Wassalam.

No comments :

Post a Comment

Popular Posts

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Friendship tickers