Assalamualaikum...
Wah! Header telah pun bertukar. Sajalah kan pada tahun 2014 ni aku buatlah header baru. Penat cari idea dan gambar-gambar yg comel untuk buat. Dan itulah jadi pilihan aku.
Tengok gambar dekat atas tu. Eh? Asal ada dua header dekat situ? Ha! Kalau korang nak tahu. Mula-mula aku buat tiga header. Dan aku minta kawan aku pilih yang mana paling awesome. Dan menjadi pilihannya adalh dekat atas sekali tu lah..
Hurmm.. Inilah kerja aku. Orang tengah tunggu result SPM lah katakan. Tak ada kerja carilah kerja. Haha. -_-
So? Korang nak ke header2 comel dekat ats tu? Haha.. Mcam nak sangat kan? Tapi nak ke? Kalau nak tak jadi masalah. Beritahu je dan aku akan ubah jadi header korang. Hehee... Tetibe rajin terlebih pulak!
Alang-alang aku rajin kan? Orang kalau dah rajin tak boleh nak halang. Nanti terus jadi malas. EH? Yeke? Haha..
Anyway... Semalam aku sedih sikit. Markah koko aku sikit. Huhu.. Tak pelah. AKu harus belajar redha dan berdoa banyak-banyak agar dapat result yg gempak. Aamiinn.....
Apa-apapun.. Hidup perlu diteruskan.. Just smile and think positive.. yeah!! >_<
Pembuka Bicara
"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)
Friends
Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
Popular Posts
-
Assalamualaikum semua. Wah. Dah masuk 2020 baru sis buka balik blog sis ni erk. Rasanya dah dekat 2 tahun sis tak masuk sini. Haha. Maaf gu...
-
Assalamualaikum semua. Bertemu lagi kita. :) Yeay! Ada cerpen baru. Seronok la tu! Atas ihsan tiga orang yg sudi komen dan inginkan cerpe...
-
Assalamualaikum.. Syuhhh! Korang boleh simpan rahsia tak? ehehe.. SPM tak hbs lagi kot tapi sempat lagi jenguk dekat sini. Siap u...
-
Assalamualaikum semua. Wah. Dah lama tak jenguk ke sini. Yeay.. Ada cerpen baru. Okay. Terlebih teruja. Haha. Tapi.. Ermm..sebenarnyaka...
-
Wah!! Finally! Ada juga cerpen baru. Kihkihkih... Okey! Before you guys read. Cerita ni hanyalah rekaan semata-mata kayh. Tak ada kaitan yan...
-
“ Tahniah!” Aku tersenyum. Iffah datang mengejut dan mengucapkan tahniah kepadaku. Sungguh terkejut. “ terima kasih. Kau datang d...
-
“ Awak… kenapa awak pergi terlalu awal? Saya masih perlukan awak di sisi. Baliklah…” pohonku kepadanya. Dia tersenyum lalu menggelen...
-
Assalamualaikum. Helo guys. Ya Allah. Lama gila aku menghilang. Sorry guys. Okay. Kali ni aku hadiahkan satu cerpen. Tapi sorry. Maybe aga...
-
Sudah 2 hari berlalu. Ini juga bermakna sudah 2 hari juga Aimi berkampung dekat hospital. Keadaannya yang lemah itu tidak menginzinka...
-
Aku tak tahu apa perasaan aku ketika ini. Yang pasti aku sangat takut jika aku akan kehilangan dia. Kenapa ini harus terjadi pada hari ...





No comments :
Post a Comment