Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Wednesday, 29 January 2014

Header Telah Bertukar

Assalamualaikum...







Wah! Header telah pun bertukar. Sajalah kan pada tahun 2014 ni aku buatlah header baru. Penat cari idea dan gambar-gambar yg comel untuk buat. Dan itulah jadi pilihan aku. 

Tengok gambar dekat atas tu. Eh? Asal ada dua header dekat situ? Ha! Kalau korang nak tahu. Mula-mula aku buat tiga header. Dan aku minta kawan aku pilih yang mana paling awesome. Dan menjadi pilihannya adalh dekat atas sekali tu lah..

Hurmm.. Inilah kerja aku. Orang tengah tunggu result SPM lah katakan. Tak ada kerja carilah kerja. Haha. -_- 

So? Korang nak ke header2 comel dekat ats tu? Haha.. Mcam nak sangat kan? Tapi nak ke? Kalau nak tak jadi masalah. Beritahu je dan aku akan ubah jadi header korang. Hehee... Tetibe rajin terlebih pulak! 

Alang-alang aku rajin kan? Orang kalau dah rajin tak boleh nak halang. Nanti terus jadi malas. EH? Yeke? Haha.. 

Anyway... Semalam aku sedih sikit. Markah koko aku sikit. Huhu.. Tak pelah. AKu harus belajar redha dan berdoa banyak-banyak agar dapat result yg gempak. Aamiinn..... 

Apa-apapun.. Hidup perlu diteruskan.. Just smile and think positive.. yeah!! >_<

No comments :

Post a Comment

Popular Posts