Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Thursday, 2 May 2013

Exam






Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ! 

Exam! Yah! Anda nampak kan gambar dan tajuk di atas tu.
Bukannya apa. Saya cuma nak beritahu korang dalam masa dua minggu juga. 
Saya tidak akan menjenguk ke sini. 
Kerana esok saya sudah exam. 
Tapi sempat lagi saya menjenguk ke sini. Hehe.. 

Anway! 
Saya nak ucapkan terima kasih kepada yang masih sudi menjenguk ke blog ni walaupun tiada apa yang menarik pun.

Dan saya Syimah berharap sangat exam esok dapat buat yang terbaik.
Dahlah ikut format SPM.
Takut dan gelisah tu toksah cakap lah. 
Gerun pun ada nak jawab. Huhu...

Akhir kata moga-moga saya dapat jawab dengan hati yang tenang esok.
Amin! 

(sebarang pertanyaan bolehlah tinggalkan pesanan anda di chatbox.)

Wassalam...

No comments :

Post a Comment

Popular Posts