Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Thursday, 18 December 2014

Surprise Me!

Assalamualaikum. Hai Hai Hai. 

Terkejut? Apa yang aku terkejutnya? Cer tengok gambar kat bawah ni.

Ni carta dalam sehari ni. 

Ni pulak dalam seminggu ni.

And ini for All Times.

Serius. Aku terkejut. Tengok! Ada peningkatan tak? Haha. Aku terkejut tengok cerpen Lelaki Itu Suamiku. Dia berjaya potong cerpen Lelakiku Seorang Pemalu. 

Aku tak tahulah tapi aku terharu. Walaupun cerpen aku tak berapa best. Tapi aku terharu sebab ada gak orang sudi baca. Thanks. Huhu.

Ermm... Nak cakap apa lagi erk? Ha. Tunggu. Malam ni aku akan post cerpen Bunga Ros Untuk Awak. Tengah nak buat ending. Hihi. Blur nak buat ending. Huhu. And last but no least. Tq so much to all of you because always support and read my cerpen. I really appreciate it. 

I hope I can make you guys happy when read my cerpen. 

So.. wait this tonight kay.

Wassalam...

No comments :

Post a Comment

Popular Posts