Pembuka Bicara

"Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan. Dia menciptakan manusia dari segumpal darah. Bacalah dan Tuhanmu itu Maha Pemurah.Yang mengajar dengan pena (tulis baca). Mengajarkan kepada manusia,apa yang belum diketahuinya." (Surah Al-Alaq 1-5)

Google+ Followers

Friends

Untuk menyelami cinta dan cita-cita, anggap dahulu cinta itu derita dan cita-cita itu cahaya. Sebelum mendekati erti cinta, mengertilah dahulu erti cita-cita maka dengan sendirinya nanti kamu akan tahu erti dan nilai cinta yang sebenar.

Sunday, 30 September 2012

Twit..Twit..

Assalamualaikum...

Amboi... sebenarnya nak gitaw sikit ni. Che wah..
Dah lama aku tak buka Twitter aku. Buat dah lama dah tapi tak layan sangat pun.
Sampai pagi tadi baru aku on..
HuHuHu..

Teruk kan.. tapi tak mengapa... sebab aku layan lagi FB dari Twitter. hehe

Baiklah..sampai sini saja.. entah apa-apa lah yg aku mengarut entah..
Akhir kata selamat berhujung minggu.

(sedih tak dapat nak enjoy sangat. Exam dah dekat.. kerja sekolah bertimbun..huhu..)
Anyway.. good luck ^^ Fighting! Caiyok!

>_<

No comments :

Post a Comment

Popular Posts